SFO

Skolefritidsordningen på alle 3 afdelinger har følgende faste åbningstider:

• Mandag-torsdag åbent efter skoletid til kl. 17.00.
  • Fredag åbent efter skoletid til kl. 16.00.
  • Morgenåbning 6.30-8.00.
    Der er som udgangspunkt ikke morgenåbning i SFO 2, men dette kan tilkøbes digitalt via Borger.dk

Lukkedage i SFO 1 og SFO 2:

Pasning på lukkedagene:

• I forbindelse med skolestrukturen i 2016 er det besluttet, at hver skole skal holde ferieåbent på en afdeling, og at landområderne skal dækkes. På Susåskolen holder vi åbent i afd. Glumsø. Man kan stadig benytte en anden SFO på en anden skole, hvis det praktisk passer bedre. Der er som tidligere særskilt tilmelding til lukkedagene og tilmelding til hver periode.
  • I forbindelse med tilmeldingsproceduren vil der blive informeret om, i hvilke afdelinger de øvrige skoler holder åbent.
  • Vær opmærksom på, at der som udgangspunkt ikke er feriepasning på lukkedage i SFO 2, men dette kan tilkøbes digitalt på samme måde som morgenåbning via Borger.dk